woensdag 9 februari 2011

DSM München vervolg














Hoewel het mijn werk is valt dat soms te betwijfelen. 4dagen op pad met mijn pa in Munchen, terwijl hij cultuur opsnuift in de musea (Pinakotheken, Brandhorst, slot Nymphenburg), ben ik aan het tekenen op de stand van DSM tijdens de ISPO beurs (swerelds grootste wintersportbeurs, skis, snowboards, kleding, innovativeit op dat gebied). Savonds ontmoeten we elkaar en duiken de stad in....
De Ratskeller blijkt onze favoriete plek. We komen een groep maffe Koreanen tegen (standhouders vd beurs). Ik kon het niet laten;-)
















Prima netwerken Harold. De mooie dame vraagt naar mijn kaartje en de maten van Monique (mijn vrouw).dat moet niet verkeerd op gevat worden hoor, ze zitten in de sportieve damesmode.














dat moet beloond worden...




























































En een laatste Kroegkrabbel, het ging me om het bijzondere meubilair maar toen kwam er ook nog een bijzondere Amerikaan zitten.

1 opmerking:

karikaturist jan zei

ik zie dat je weer lakker bezig bent. Regel je even een reisje Korea?
Morgen ga ik naar Frankfurt. Ik zie je volgende week.