zondag 24 april 2011

In de prijzen gevallen

Een gezellige week tijdens de ISCA Minicon in Girona. Kans om karikaturisten te ontmoeten uit de hele wereld. Leerzaam om de diverse stijlen en persoonlijkheden te ondekken. Mijn vak benaderd uit verschillende invalshoeken; Studiowerk, technieken en expressie. 4 prijzen heb ik in ontvangst mogen nemen!

(categorie best studiopiece 2e, best colorpiece 3e, best likeness 3e en best portfolio 3e) met genoeg kansen en uitdagingen voor een volgende convention ;-)
Nieuwe vrienden gemaakt en genoten van Girona. Een kleine fotoimpressie van een leuke week.



 
 
 
 
 
 
 







 











































De laatste dag,  gelegenheid genomen met mijn vrienden Theo en Jan, om met een huurauto naar een bijzondere plek uit mijn jeugd af te reizen 40 km van Girona. 32 jaar later, Santa Christina, een oud klooster wat tijdens mijn jeugd  een aantal jaren dienst deed als een hotel. ik was "One of the lucky ones" volgens een plaatselijke ober, het heeft maar een aantal jaar dienst gedaan als hotel en is momenteel een museum in prachtige staat.

3 opmerkingen:

Marion zei

Het ziet er supergezellig uit! Ik hoor graag alle sappige verhalen van je!

Harold Hugenholtz zei

Ja was leuk! Ga jij ook nog een keer? Florida?

Hugo Freutel zei

Gefeliciteerd Harold met je karikatuur resultaten, mooie fotoimpressie.